Globinfotour
.pl
Pełnomocnik Zarządu
Stanowisko, firma, słowo kluczowe
Wysogotowo
Miejscowość, województwo
+0 km
+5 km
+15 km
+25 km
+50 km
Szukaj
Filtruj:
Kategorie
Data dodania
Rodzaj pracy
Umowa
Znaleźliśmy dla Ciebie
0
wyczyść filtr: Kategorie
Administracja biurowa
0
Badania i rozwój
0
Budownictwo
0
Dla studentów
0
Doradztwo i konsulting
0
Dorywcza
0
Edukacja
0
Finanse i księgowość
0
Franczyza
0
Gastronomia i hotelarstwo
0
Human resources
0
Internet E-Commerce
0
Inżynieria i technologia
0
IT Administracja
0
IT Oprogramowanie
0
Kadra zarządzająca
0
Logistyka i transport
0
Łańcuchy dostaw
0
Marketing i reklama
0
Media i sztuka
0
Niepełnosprawni
0
Nieruchomości
0
Obsługa klienta
0
Ochrona osób i mienia
0
Organizacja imprez i eventów
0
Pomoc domowa i opieka
0
Praca fizyczna
0
Praktyki i staże
0
Prawo i administracja państwowa
0
Produkcja
0
Służba zdrowia
0
Sprzedaż
0
Ubezpieczenia
0
Zdrowie i uroda
0
Pokaż oferty (0)
Znaleźliśmy dla Ciebie
0
wyczyść filtr: Data dodania
Ostatnie 24 godziny
(0)
Ostatnie 3 dni
(0)
Ostatnie 7 dni
(0)
Ostatnie 14 dni
(0)
Pokaż oferty (0)
Znaleźliśmy dla Ciebie
0
wyczyść filtr: Rodzaj pracy
Stała
(0)
Dodatkowa
(0)
Tymczasowa
(0)
Sezonowa
(0)
Inna
(0)
Brak danych
(0)
Pokaż oferty (0)
Znaleźliśmy dla Ciebie
0
wyczyść filtr: Umowa
Umowa o pracę
(0)
Umowa zlecenie
(0)
Umowa o dzieło
(0)
Kontrakt B2B
(0)
Inna
(0)
Brak danych
(0)
Pokaż oferty (0)
Ustaw kryteria
Pełnomocnik Zarządu
Stanowisko, firma, słowo kluczowe
Wysogotowo
Miejscowość, województwo
+0 km
+5 km
+15 km
+25 km
+50 km
Wyczyść filtry
Kategorie:
Administracja biurowa
0
Badania i rozwój
0
Budownictwo
0
Dla studentów
0
Doradztwo i konsulting
0
Dorywcza
0
Edukacja
0
Finanse i księgowość
0
Franczyza
0
Gastronomia i hotelarstwo
0
Human resources
0
Internet E-Commerce
0
Inżynieria i technologia
0
IT Administracja
0
IT Oprogramowanie
0
Kadra zarządzająca
0
Logistyka i transport
0
Łańcuchy dostaw
0
Marketing i reklama
0
Media i sztuka
0
Niepełnosprawni
0
Nieruchomości
0
Obsługa klienta
0
Ochrona osób i mienia
0
Organizacja imprez i eventów
0
Pomoc domowa i opieka
0
Praca fizyczna
0
Praktyki i staże
0
Prawo i administracja państwowa
0
Produkcja
0
Służba zdrowia
0
Sprzedaż
0
Ubezpieczenia
0
Zdrowie i uroda
0
Data dodania:
Ostatnie 24 godziny
(0)
Ostatnie 3 dni
(0)
Ostatnie 7 dni
(0)
Ostatnie 14 dni
(0)
Rodzaj pracy:
Stała
(0)
Dodatkowa
(0)
Tymczasowa
(0)
Sezonowa
(0)
Inna
(0)
Brak danych
(0)
Umowa:
Umowa o pracę
(0)
Umowa zlecenie
(0)
Umowa o dzieło
(0)
Kontrakt B2B
(0)
Inna
(0)
Brak danych
(0)
Pokaż oferty (0)
Wszystkie oferty
»
Wysogotowo
»
Pełnomocnik Zarządu
Praca Pełnomocnik Zarządu Wysogotowo
- Mamy dla Ciebie
1 ofertę pracy
Pełnomocnik Zarządu
Wysogotowo
GC METAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Administracja biurowa
Pełnomocnik Zarządu
Asystent/ Pełnomocnik Biura Zarządu Miejsce pracy: Wysogotowo (pow. poznański) W związku z rozwojem firmy poszukujemy Asystentów / Pełnomocników Biura Zarządu cechujących się doświadczeniem w zakresach takich jak: Asystent Biura Zarządu/...
5 dni temu z Nuzle.pl
Podobne ogłoszenia
KOORDYNATOR KONTRAKTU ( PRACA BIUROWA)
Balice
DGP Dozorbud Grupa Polska Sp. z o. o
Administracja biurowa
Koordynator
Pracownik Administracji
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie zawodowe - Zawody: Pozostali kierownicy do spraw zarządzania zasobami ludzkimi (wymagany staż - lata: 2) - Uprawnienia: kultura osobista,osługa komputera - In
Dzisiaj
z aplikuj.pl
Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy
Poznań
Administracja biurowa
Prawo i administracja państwowa
Pracownik Administracji
Pracownik Biurowy
Opis zadań:wg. programu stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Uprawnienia: dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, umiejętności organizacyjne, praca przy komputerze 8 h dziennie, obsługa programó
Wczoraj
z Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Biurowo - administracyjne prawne
Mosina
CONNECT Sp. z o. o
Administracja biurowa
Pracownik Administracyjno-Biurowy
Zatrudnimy osobę na stanowisko biuro - administracyjne do sporządzania dokumentacji ze znajomością prawa . - pisanie pozwów ,pism urzędowych - przygotowanie dokumentacji wszelkiego rodzaju do pozwów i pism urzędowych - inne czynności nie zbędne..
Wczoraj
z Nuzle.pl
Koordynator Rezerwacji Hotelowych
Poznań
Administracja biurowa
Koordynator
Wymagania Wymagania Doświadczenie w obsłudze klienta; doświadczenie na recepcji lub w rezerwacjach będzie dodatkowym atutem. Umiejętność budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z
Wczoraj
z mycv.pl
Asystent działu bez doświadczenia
Plewiska
Administracja biurowa
Obsługa klienta
Asystent
Dla naszego Klienta w związku z rozwojem działu HR, poszukujemy osób na stanowisko: Asystent w dziale HR Do obowiązków należą: Wsparcie działu HR w działaniach rekrutacyjnych Zarządzanie dokumentacją pracowniczą Wsparcie działań z obszaru employ
3 dni temu z grafton.pl
Business Development Manager (Project Cargo)
Poznań
Logart Sp. z o. o
Administracja biurowa
Business development manager
Business Development Manager (Project Cargo)Twój zakres obowiązków Pozyskiwanie klientów na usługi przewozu towarów ponadnormatywnych na rynku krajowym jak i zagranicznym – brak regionalizacji. W obszarze zainteresowań pracodawcy jest ponadgabar
3 dni temu z gowork.pl
Pracownik biurowy
Sierosław
Administracja biurowa
Prawo i administracja państwowa
Pracownik Administracji
Pracownik Biurowy
Zakres obowiązków:kontrola stanu i obsługa zamówień art. biurowych i spożywczych, obsługa spotkań, obsługa floty(rej.pojazdów, kontrola ważnosci badań tech.maszyn i urządzeń), współpraca z działem produkcji, kadr, księgowości i certyfikacji ISO
4 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Referent - kancelaria
Poznań
REGIONALNE CENTRUM INFORMATYKI Bydgoszcz...
Administracja biurowa
Finanse i księgowość
Prawo i administracja państwowa
Pracownik Administracji
Referent
Zakres obowiązków:- właściwe rejestrowanie, przechowywanie, udostępnianie, obieg oraz wydawanie materiałów będących na ewidencji kacelarii- przestrzeganie terminowego wysyłania dokumentów wytworzonych na potrzeby RCI Bydgoszcz- udział w przygoto
4 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Starsza Referentka / Starszy Referent
Poznań
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Administracja biurowa
Finanse i księgowość
Prawo i administracja państwowa
Pracownik Administracji
Referent
Zakres obowiązków: nObsługa faktur wydziałowych (aparatura, odczynniki, drobny sprzęt laboratoryjny, materiały biurowe, usługi, koszty związane z wyjazdami służbowymi, konferencje, publikacje, sprzęt komputerowy, gazy, dzierżawy, itp.), pł
4 dni temu z rocketjobs.pl
Specjalista działu obsługi klienta
Poznań
IN TEMPORIS Sp.z o.o
Administracja biurowa
Specjalista
Praca w POZNANIU! Grupa Spółek - Wicelider polskiego rynku elektroenergetycznego w zakresie produkcji energii elektrycznej, zaprasza do pracy na stanowisko biurowo-administracyjne do działu obsługi klienta - PRACOWNIKA ADMINISTRACYJNEGO Warunki:..
4 dni temu z Nuzle.pl
Młodszy specjalista ds. administracyjnych
Poznań
Harx Tooling Spółka z o.o
Administracja biurowa
Kadra zarządzająca
Specjalista
Specjalista ds. administracyjnych
Młodszy specjalista ds. administracyjnychTwój zakres obowiązków kompleksowa obsługa administracyjna firmy - obsługa połączeń telefonicznych i sekretariatu kontrola i koordynacja prawidłowego przepływu informacji oraz dokumentów w firmie prowadze
4 dni temu z gowork.pl
Staż z urzędu pracy Asystent w przedszkolu
Swarzędz
Administracja biurowa
Obsługa klienta
Asystent
Opis zadań:wg programu stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: opiekunka dziecięca, psycholog, pedagog, opiekun dziecięcy - kursUprawnienia: KOMUNIKATYWNOŚĆInne wymagania: troska o dziecibezpieczeń
5 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Office Manager
Poznań
Neptis S.A
Administracja biurowa
Office Manager
Oczekujemy?nDoświadczenia na podobnym stanowiskunDobrej organizacji pracy i umiejętności zarządzania czasemnUmiejętności pracy w dynamicznym środowiskunPozytywnego nastawienia :)nZnajomości pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook)nSam
5 dni temu z rocketjobs.pl
Księgowa / asystent księgowej
Poznań
DOPPELT PIĄTEK I NOGACZ Sp.K
Administracja biurowa
Obsługa klienta
Asystent
Księgowa
Zakres obowiązków:Samodzielna praca w pełnej księgowości pod opieką głównej księgowejWeryfikacja formalno-rachunkowa dokumentów księgowychKsięgowanie i rozliczanie faktur kosztowych;księgowanie faktur magazynowych w tym cykliczna kontrola z odrę
6 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Staż z urzędu pracy Technik prac biurowych
Poznań
Administracja biurowa
Technik
Technik prac biurowych
Opis zadań:Technik prac biurowych Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: chęć do pracy Stypendium brutto: 1 994,40 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie
6 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Wielkopolskiej
Asystent kas samoobsługowych -oferta pracy dla...
Janikowo
Ipracujzdalnie.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Administracja biurowa
Obsługa klienta
Asystent
Zakres obowiązków:Zakres obowiązków: pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami, utrzymanie czystości w miejscu pracy, dbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania pożądane: Wykształcenie: zasa
6 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Informatyk wdrożeniowiec
Poznań
Polska Grupa Zbrojeniowa S.A
Administracja biurowa
IT Administracja
IT Oprogramowanie
Informatyk
Informatyk wdrożeniowiec105_4484456Obowiązki prowadzenie projektów związanych z utrzymaniem i rozwojem systemu ERP BPSC Impuls, Siemens, zarządzanie projektami wdrożeniowymi w Spółce, koordynowanie prac dot. systemu BPSC Impuls w zakresie nadzor
6 dni temu z gowork.pl
Konsultant ds. bezpieczeństwa informacji @ Blue...
Poznań
BLUE ENERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Administracja biurowa
Doradztwo i konsulting
Obsługa klienta
Konsultant
Konsultantka
Twój zakres obowiązków Realizacja projektów związanych z wdrażaniem i utrzymywaniem systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji (SZBI) na podstawie wymagań norm branżowych (ISO/IEC 27001, TISAX, SOC2) oraz wymagań prawnych (NIS2, DORA, RODO)
6 dni temu z nofluffjobs.com
Referent
Poznań
Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
Administracja biurowa
Finanse i księgowość
Prawo i administracja państwowa
Pracownik Administracji
Referent
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: czynności analitycznych i sprawdzających w Pierwszym Dziale Czynności Analitycznych i Sprawdzających (SKA-2) w Urzęd
6 dni temu z Biuletyn informacji publicznej
Recepcjonista
Poznań
Administracja biurowa
Gastronomia i hotelarstwo
Recepcjonista
Recepcjonistka
Zakres obowiązków:Kwaterowanie, rozliczanie, wykwaterowanie, prowadzenie terminarza rezerwacji, obsługa recepcji, dystrybucja i zarządzanie serwisem pokoi; praca: 60-771 Poznań, ul. Konopnickiej 22/2 oraz 60-545 Poznań, ul. Rodziewiczówny 27/29
7 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Recepcjonista
Poznań
Administracja biurowa
Gastronomia i hotelarstwo
Recepcjonista
Recepcjonistka
Zakres obowiązków:Kwaterowanie, rozliczanie, wykwaterowanie, prowadzenie terminarza rezerwacji, obsługa recepcji, dystrybucja i zarządzanie serwisem pokoi; praca: 60-771 Poznań, ul. Konopnickiej 22/2 oraz 60-545 Poznań, ul. Rodziewiczówny 27/29
7 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Business Development Manager (air/rail/sea)
Poznań
Talent Flow
Administracja biurowa
Business development manager
Wymaganianpreferowane wykształcenie wyższe (wykształcenie branżowe będzie atutem),nmin. 2 letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży frachtu morskiego/kolejowego/lotniczego,nznajomość rynku usług logistycznych,numiejętność przygotowania
8 dni temu z rocketjobs.pl
Koordynator/Koordynatorka zespołu zmian lokatorskich
Poznań
Echo Investment
Administracja biurowa
Koordynator
Koordynator/Koordynatorka zespołu zmian lokatorskich97_4468070Obowiązki Zarządzanie zespołem zmian lokatorskich. Bieżące wsparcie pracy zespołu specjalistów w zakresie wprowadzania zmian lokatorskich. Współpraca z biurami projektowymi i wykonawc
9 dni temu z gowork.pl
Dyrektorka / Dyrektor Regionu Bankowości Korporacyjnej
Poznań
VeloBank S.A
Administracja biurowa
Kadra zarządzająca
Media i sztuka
Prawo i administracja państwowa
Dyrektor
Dyrektorka / Dyrektor Regionu Bankowości Korporacyjnej76_420522-20135978Obowiązki realizacja celów sprzedażowych i jakościowych w zakresie produktów i usług bankowości korporacyjnej w podległym regionie, z naciskiem na pozyskiwanie nowych klient
9 dni temu z gowork.pl
Asystent / Asystentka ds. reklamacji i obsługi...
Poznań
Ipk Sp. z o. o
Administracja biurowa
Obsługa klienta
Asystent
Ekspedientka
Pracownik Administracji
Kasjerka
Asystent / Asystentka ds. reklamacji i obsługi sprzedażyTwój zakres obowiązków Obsługa przydzielonych reklamacji Wspomaganie Działu Customer Service w bieżących sprawach operacyjnych Współpraca z firmami kurierskimi/transportowymi Wymagania prac
10 dni temu z gowork.pl
Koordynator Ds. Utrzymania Floty
Tarnowo Podgórne
GREENWAYS LOGISTYKA sp. z o.o. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Administracja biurowa
Koordynator
GreenWays Logistyka z Poznania to ośmioletnia firma o ugruntowanej, stabilnej pozycji na rynku, zorientowana na ciągły rozwój i doskonalenie się w branży TSL, oferującej pełną obsługę w zakresie transportu, spedycji oraz logistyki krajowej i mię
10 dni temu z gowork.pl
Ogłoszenia z Lento.pl
Opiekun żłobkowy poszukiwany
Wysogotowo
Magazyn.Hala Wysogotowo okolice Poznania 3500 m2
Wysogotowo
Cena: 36 000 zł
Lokal pokoje mieszkanie
Wysogotowo
Cena: 2 100 zł
Podnośnik koszowy Przeźmierowo, Wysogotowo, Swadzim , Sady
Wysogotowo
nauczyciel wychowania przedszkolnego
Wysogotowo
Podłączenie płyty indukcyjnej, naprawy elektryczne
Wysogotowo
Hala/Magazyn/Warehouse, 12 533 m², Wysogotowo
Wysogotowo
Cena: 124 000 zł
Lokal użytkowy Wysogotowo gm. Tarnowo Podgórne,
Wysogotowo
Cena: 13 370 zł
Karcher Wysogotowo pranie dywanów wykładzin tapicerki ozon
Wysogotowo
Lokal użytkowy Wysogotowo gm. Tarnowo Podgórne,
Wysogotowo
Cena: 20 923 zł
Hala/Magazyn, 3 000 m², Wysogotowo
Wysogotowo
Cena: 44 300 zł
więcej ogłoszeń w Wysogotowie »
Lokalizacje w okolicy
Wysogotowo (1)
Popularne zawody w Wysogotowo
Pełnomocnik Zarządu (1)
Specjalista (4)
Specjalista ds. ofertowania (1)
Popularne kategorie w Wysogotowo
Administracja biurowa (1)
Budownictwo (1)
Więcej ofert pracy na
nuzle.pl »
Copyright © 2025 globinfotour.pl. All Rights Reserved.